Výběr jazyka
- cz
- en
- de
Obsah
Životní situace
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home
3. Pojmenování (název) životní situace
Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost může podat:
- žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby,
- žadatel, který má zřízenu schránku podnikající fyzické osoby,
- žadatel, který je statutárním orgánem v datové schránce právnické osoby.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Podání žádosti o poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti registru.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.